BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo

  • masa pelepasan:2024-01-07 15:45:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:184
  • Penerangan pantas:

    Bissau, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & l

Kandungan artikel
yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

BissauEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

BauchiPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekologi



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengurusan kualitiGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering,BissauStandard konsumsi tenaga pengubah kuasa, tujuan rawatan boleh dicapai.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,BissauPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekologi



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang),BissauPengubah kuasa tambang Ks11, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Jabatan jualanDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

BissauKebocoran minyak dari radiator paip panas

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

BissauMaklumat produk lain
  • GaobeidianPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaCiri reka bentuk

    GaobeidianPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaCiri reka bentuk

  • SihanoukvilleTuba kuasaPengenalan dan majlis penggunaan

    SihanoukvilleTuba kuasaPengenalan dan majlis penggunaan

  • Prouskovlifter garpuAnalisis titik pertumbuhan baru

    Prouskovlifter garpuAnalisis titik pertumbuhan baru

  • ProuskovPembuat paksi naikProspek dan keadaan industri

    ProuskovPembuat paksi naikProspek dan keadaan industri

  • SihuJembatan boardingKekuatan hentaman rendah

    SihuJembatan boardingKekuatan hentaman rendah

  • SihuPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApa yang harus diberi perhatian semasa kerja ber

    SihuPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApa yang harus diberi perhatian semasa kerja ber

  • SihuPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMasalah nilai tertutup

    SihuPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMasalah nilai tertutup

  • BattambangUji item pengubah kuasaCara memilih medium untuk penyejukan

    BattambangUji item pengubah kuasaCara memilih medium untuk penyejukan

  • segera:Peringatan: Maklumat BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo memberi anda BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo oleh syarikat kami, perkhidmatan BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo. BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BissauPenukar tiga fasa 30 KVAMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekolo, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!